Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Sara Lindqvist - 20 januari 2010 15:07

... allt skulle vara så himla mycket lättare, jag skulle må så himla bra. för jag tänker på det varje dag. - du & jag.


Idag började jag redan kvart över nio och den känns verkligen att man inte gått i skolan på ett bra tag. jag var dödstrött vid sju redan och när ja pluggade i hagfors var ja vid bussen redan fem i sju. sjuktsjukt.

men nu går ja ju olika tider så det är lite svårt och få in en bra vana och så.


Dagens lektion var faktiskt väldigt intressant och inte ett dugg pinsam eller så. Tur att det inte är gruppindelningar än och så.. för alla känner ju varandra, jättesvår grupp faktiskt, men helt okej.


Imorgon har jag sovmorgon till kvart över två, sen slutar jag fem och då är det hälja :D väntar tills onsdag för då kommer MP på besöööööök!

och även nu till helgen ska jag och C ha myyyys :* me likey.


over and out

/ S'


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards