Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Sara Lindqvist - 25 januari 2010 18:18

idag var jag ganska trött när jag gick upp, drog mig ända in i det sista, vilket var tjugo i åtta eftersom jag skulle till bussen åtta så att. men sen på bussen var jag otroligt pigg (saknar linje 600 & 204 meeeeest) anyway, sen skola kvart över nio till tolv och det var helt okej, som vanligt. är mycket att ta in, men har börjat lite smått ialla fall så det går in något i min konstiga osmarta hjärna, hoppas jag iaf. vi får väl se.


vid tolv mötte c upp mig vid skolan så gick vi runt lite i stan och leta present som hon skulle ge till p, tänker inte avslöja för man vet ju aldrig, faktiskt! ha-ha.


vid tre var vi hemma och då såg vi på oth och nu har vi varit ute på en lite promenad.

tror vi ska laga speagetti och köttfärssås sen. blir mums mums det och nu har jag inte skola förns torsdag, men det ska bli skönt eftersom den dagen kommer bli väldigt lång. thats life.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards