Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Sara Lindqvist - 14 januari 2010 22:33

Klockan nio ringde syrran och väckte mig och jag råkade somna om till tjugo över och skulle gå tjugo i, men snabb var jag och tjugo i var jag påväg faktiskt..

Jag & syrran gjorde lunch tills pappa skulle komma hem.

Sen åt vi tre mat och kollade på en film. Tiden gick fort och vid ett var det dags att säga hejdå till syrran, i'll miss her.

Juste innan så träffade jag N oxå, det var et bra tag sen, ganska trevligt faktiskt.


Klockan två kom M och vi spelade SS och det gick väl sådär för mig tycker jag.

Sen kollade vi bara på tve och slappade. Tycker faktiskt det var lite deprimerande för jag kommer sakna henne mest av alla..


Klockan sex så kom E & H och hälsade på. Vi åt hallonpaj och kollade på 'baksmällan' sjuuuuuk film, men typ världens roligaste, hihi.

Trevlig kväll.


Jag är trött, världigt trött..

Jag är lessen, väldigt lessen...


Imorgon bor jag i västerås och en period framöver. hoppas det löser sig med allt och att det blir bra.

Av Sara Lindqvist - 14 januari 2010 00:06

Dag 2


Det var igår det och jag hade planerat att gå upp typ nio eller kanske till och med åtta men jag va så trött och hade så himla ont i magen så drog mig till elva. Men sen ringde syrran och då blev jag pigg och pallrade mig upp...

Gjorde två sattsar bullar och gav bort dom såklart, lika kul varje gång. Minen på den mannen alltså, alltid kul och se. Haha.

Planerna jag hade tänkt mig hur eftermiddagen skulle spenderas sprack också. Så hela dagen var ingen planeringsdag precis.

Men jag bjöd E & O på pizza så satt vi hos Papi i hans lägenhet och såg på film och prata en massa, mysig kväll!


Dag 3


Det var idag det och det har varit full rulle hela dagen måste jag säga.

Halv elva åkte jag & mami (haha, låter för kul) till karlstad för att handla lite grejer och vi hann med en hel del. Hittade allt jag ville ha just nu ialla fall på bara några timmar för vi var hemma tre redan.

Halv fem började jag packa och jag var typ klar halv nio!!! en hel del var det allt. Men skönt att det blev fixat ikväll för...


... imorgon har jag inte tid. hihi.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards