Alla inlägg den 2 april 2010

Av Sara Lindqvist - 2 april 2010 20:44

jag vet inte vad som hänt med mig men positiva-sara är fast i det förflutna, förflyttad till en plats ingen kan hitta till. man kan inte gå, inte krypa, inte hoppa, inte åka bil, inte buss, inte flyg, inte någonting... jag skulle ge vad som helst för att hitta dit och hämta henne, vad som helst.


sen när slutade jag bry mig om påsk? jag älskar högtider! eller låt mig rätta mig jag älskade högtider.

jag sitter liksom själv i västerås när jag kunde haft en amazing helg i värmland med min familj, men jag valde att stanna här. jag är dum i huvudet.

jag ångrar inte att jag stannade för sanningen är den att jag har gett upp. i julas gav jag upp på allt vad nu högtider är.

dom som känner mig vet hur viktigt det är för mig att fira en alldeles traditionell julafton, en underbar påsk, en perfekt midsommar osv..

men inte längre, det är helt enklet whatever nu och det gör mig sad, jag kan gråta dagligen nummera, men vad gör det? precis.. pff.

var är alla egentligen? alla som en gång skrev 'jag finns alltid här för dig' vart är ni? ni kanske också är på den där platsen jag inte kan komma till.

jag saknar er ialla fall.  


en rolig nyhet har jag och det är att jag ska kolla på det nyaste supernatural avsittet som kom ut igår. (namnet på rubriken är det senaste avsnittet) och på tal om det... kan supernatural-teamet vara mer underbara eller? puplicera ett nytt avsnitt två dagar innan min birthdaaaay. superhappy och klart dom vet att jag fyller då 8) haha.


det bästa med påsk är självklart att det går sjukt mycket på tven!!!! kan ju knappt välja. just nu är de harry potter jag gluttar på, men sen är de ju så ska det låta och talang oxå, hoho.



Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards