Alla inlägg den 9 april 2010

Av Sara Lindqvist - 9 april 2010 11:06

ego mig och skriva den rubriken egentligen meeeenn...


seg förmiddag är det verkligen för jag vill att E ska höra av sig så vi kan glutta på lokalen! :') hihi. Men får väl vänta till efter lunch kanske, så kanske ska göra mig lite mat.

sen vid tre kommer ju det besök från gbg också, efter det ska jag handla lite och sådär! sen blir det att göra tårtbotten och ha extra mysig fredagskväll!


imorgon är det en stor dag, för man fyller ju faktiskt inte 20 år varenda år, så är det faktiskt.. så jag & E ska hjälpas åt att tömma bolget lite, hoho.

kommer bli en ganska okej dag gissar jag på! hihi, ja är så töntig men ja tycker om att fylla år, haha!


  


HA EN TREVLIG HELG MINA FÅ SÖTA LÄSARE!

<3

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards