Alla inlägg den 27 april 2010

Av Sara Lindqvist - 27 april 2010 19:14

jag tycker dock jag gjort det innan men jag ska göra det ännu mer nu.

för det är ju faktiskt så, men ska inte ta någon förgivet, det har jag verkligen lärt mig. inte lägga ner energi på personer som man inte får nått tillbaka, men vara tacksam för allt man får.


det är sjukt vad vi klagar på allt här i sverige, det är helt sinnessjukt nästan. jag vet att jag har det bra om jag bara tänker efter men ändå ska man klaga. t ex på att det är för varmt ute, att det är för kallt, att bussen är sen, affären stängde för tidigt osv.

det spelar ingen roll tror jag hur bra man har det, man kommer alltid klaga ändå, det sitter i. jag vet ialla fall att jag gör det och det är bara så det är.


jag är inte perfekt och det vet jag om. jag kan göra dumma saker, säga dumma saker, vara sur, vara lessen, vara deprimerad, vara elak m.m

men jag tror alla har någon lite slags berg och dalbana i sitt liv, jag har det.

men jag tycker det är okej att vara lessen/deprimerad/arg ibland, det är bara mänskligt liksom.

sen lär man sig av sina misstag. jag hoppas ingen tar illa vid när jag säger nått som inte är rätt, eller gör nått som inte är rätt.

jag är jag och kommer alltid att vara.


jag älskar mina vänner och min familj så himla mycket! jag är så tacksam för allt, alla gjort för mig. jag måste bara nämna det.

ni är bäst och jag kommer aldrig glömma allt ni gjort, allt ni gör.

ingen nämnd och ingen glömd men jag tror nog ni vet vilka ni är.


puss&kram!


Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards