Alla inlägg den 8 april 2010

Av Sara Lindqvist - 8 april 2010 20:29

Idag klockan tjugo i elva anlände mormor från sthlm till v-ås och hämtade mig. Vi körde raka sträckan fram till kopparberg och åt lite mat där. Den va sådär men billig och bra typ.

Sen utan att stanna ända fram till munkerud och då var det bara att ställa in grejerna och åka bort till hagfors med E & Syrran, trevligt värre.

Vi köpte TIO chipspåsar, SEX drickor och brännskivor. hua, pank, hurmf.

Men vi bestämde oss för att käka pizza och det var inte helt fel.


Väl hemma fick jag ett påsk ägg, hihi. Mammaärsötisja. Men nu dissar dom mig helt här hemma. Kollar på antikrundan (som är förövrigt ett av dom sämst programen jag vet) och gör jobbgrejer. Men jag får väl äran och plugga då -.- hurmf. Men jag lyssnar på lugna favoriter <3 åh, så fint när man bara sitter liksom.


Imorgon ska jag och E kolla på lokelen vi hyrt på lördag och sen vid tre ska jag möta upp S som kommer från Göteborg!  Sen blir det väl lite fredagsmys skulle jag tro, hoho.


Jag har insett så himla mycket nu, det är helt sjukt.

Jag är väldigt glad.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards