Alla inlägg den 19 april 2010

Av Sara Lindqvist - 19 april 2010 20:03

i tisdags efter föreläsningen tog jag tåget till stockholm för att träffa M vid fyra tiden, dryg som hon va fick jag vänta till typ fem, haha.

men direkt så åkte vi bort till skogås för att hämta m saker, så pratade vi väl lite med dom hon bodde hos och ena ungen där, anton, va lite söt, hihi.

bort mot bredäng vid typ halv åtta så träffa vi söta inga-lill, har verkligen saknat henne hon är så himla snäll mot oss ju.

det hände inte mycket mer den kvällen faktiskt, vi var ganska trötta så badtime ganska tidigt.


i onsdags åkte vi till skärholmen för att kolla lite och jag köpte asskön och fin jacka som är... fin :') haha. m köpte en tröja tror jag och så blev det donken till lunch, nödsists där.

senare så åkte vi in till stan och kollade lite plus att m byte sitt tunnelbanekort för hon har fått fel och herregud vilken cirkus det var där ett tag, men vi har fått en ny vän och jag tror inte han glömmer oss va, haha.


i torsdags åkte vi först till vällingby och resan dit va lite för dryg för jobbiga ungar. alltså är det nått jag stör mig på så är det bortskämda ungar. ha ett ds när man är 10 år, men lägg av. ja, jag är sjukt avundsjuk! haha.

men i vällingby fikade vi, asgod kladdkaka och choklad på det :*

och efter det ända bort till faaaaaarsta och checka lite där och när vi ändå var där så drog vi vidare till haninge.

sen kan det kanske hända att vi råkade åka lite fel men noga? haha. men vi hittade rätt till slut.


i fredags åkte vi på äventyr än en gång! haha. blev nacka, solna, globen och ja, ja tror det vara allt, haha. minnet slocknar lite så kan tyvärr inte berätta allt detaljerat, hoho.


i lördags åkte vi bort till jakobsberg och kollade och jag totalt dissa en kille som försökte vara trevlig, haha. det va kul 8) haha.

men vi va trötta så vi åkte bara in till stan och kollade och där var det lite underhållning bara.. en kille som man trodde skulle göra värsta grejen men lite breakdance så var det klart sen, haha.

sen en yngre kille som jonglerade med eldpinnar och tappar, faaaail. har de på film, hoho. nejdå, ska inte vara taskig.

men tillbaka till bredäng där vi gjorde tacogratäng åt inga-lill som ett tack för att vi fick sova där och hon tyckte det var gott (vi åger på de där).

på kvällen orkade vi inte stanna där i lägenheten så vi bestämde oss för att se på bio, så vi åkte till näckrosen tror jag det hette.

vi ville båda se 'remember me' så vi gjorde det och vi satt HELT SJÄLVA, fett coolt och det har aldrig hänt och i stockholm? ofta liksom, haha.

filmen va så sjukt bra så gaaaaah, vi satt och grät där vi, så tur att vi va ensamma, haha. den va bra bra bra bra bra bra, bäst! iih.


  

sjukt sjukt bra. vettni? DEN VA BRA.


ahmen typ vid halv tolv bestämde vi oss för att besöka mcdonalds för glass så vi tänkte gå till det vanliga men orka, de va så jobbigt där så vi gick längre ner på kungsgatan, eller början blir det väl så köpte vi cola (man kan ända sig, haha) och så när vi sitter där så m bara 'andreas carlsson!!' *går utanför* jag bara 'men haha säkert' SÅ KOMMER HAN IN!!!! glor värsta gjorde han också, kanske för att jag oickså gjorde det men ändååååå, haha. han körde en take away, men tyckte de va fett coolt att han baraa gick in där liksom, lite het är han juuu, hoho.

och jusste, innan bion på tunnelbanan satt mimmi sandén framför på tunnelbanan, hihi.


efter ett va vi i bredäng och det var så mycket på en kväll för oss så vi log mest och pratade om allt och ingenting. det känns alltid lika bra.


  

(så myck snyggare i verkligeheten dårava)


och igår var det hemmaresa dagen och vi åkte bort till solna för att fördriva tiden och slöade i stan bara. självklart blev det ben&jerry's i gamla stan. fint väder men det blåste så det var lite trist.

vi var ganska trötta så det blev inte mycket mer. vid tio i sju åkte vi med bussen iaf och redan lite efter åtta varr jag i v-ås, skönt att det inte är någon bit juuu.


det kanske inte alltid var perfekt men det är det aldrig. men det har varit så himla kul att umgås med m igen, en hel vecka nästan! det var grymt för sist det hände var inte i år ialla fall, jag saknar henne grymt mycket när jag är här i

västerås och jag älskar henne grymt mycket. värda dagar het klart. tnx.


västa långa inlägget men det är ju frivilligt att läsa liksom :)




Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards