Alla inlägg den 6 april 2010

Av Sara Lindqvist - 6 april 2010 18:54

Igår vid fem-tiden  började jag må så sjukt illa så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men efter lite sömn så gick det över men kom snabbt tillbaka och har en sån fruktansvärd ryggsmärta så jag vet inte om jag ska gråta eller skratta nästan... vi får hoppas att det blir bätte.


Igår vid ett tiden kom mormor hit till v-ås och bjöd mig på lunch i hälla och efter det fick jag ett påskägg, snällt nog.

klockan rullade på och vid halv tre ungefär åkte vi till min lägenhet och satt och pratade en hel del och det var väldigt behövligt.

När hon åkte hem så kollade jag på 'the notebook' för FÖRSTA gången någonsin (ja, ja vet att jag är efter) och den var så sjukt fin så. Så himla fin. Fin.

Ja, resten av kvällan hade jag bara ont och var illamående.


Idag har de varit föreläsning och juste, jag skulle inte säga så mycket om dom, men jag gillar verkligen inte denna delkurs, jag spyyyyr.

Resten av dagen har jag gått lite och vart till willy:s och handlat, inte mycket mera.


Imorgon är det förläsning på förmiddagen och så ska ja väl packa lite för värmlands tripp till helgen.


TAGGA LÖRDAG <3


  


Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards