Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

> live in västerås nu mera vaaa!

Av Sara Lindqvist - 18 januari 2010 19:03

Det är ju faktiskt sant. grymt ju, overkligt, men det är sant och jag trivs faktiskt. Visst, jag har varit här i fyra dagar och så, men det verkar som det kommer bli riktigt bra med allt.


i fredags klockan åtta drog jag, mamma och K iväg mot västerås och var framme vid tolv tiden, vi åkte kanske lite vilse och på vägar vi inte fick åka, men det är ju bara detaljer ;) haha.

Efter det letade vi upp hotellet där dom skulle sova och käkade lite mat.

Sen blev vi alla ovänner för vi hittade verkligen inte till lägenheten.. tog iaf en timme, men allt löste sig och tilslut så.

Lägenheten var verkligen inte ren eller nått men vi städade mycket och det blev helt okej sen..

Sov ensam första natten och sov hur bra som helst.


På lördagen gick jag upp redan åtta för att jag trodde dom skulle komma men dom kom inte förns elva, men då åkte vi in till stan eller till ett köpcentrum först. Sen in till stan för att möta upp familjen Andersson minus bröderna och plus P.

Vi hittade till varann efter en hel del crazy bilåking. haha, man visste inte om man skulle skratta och gråta tillslut, haha.

Iaf så åt vi på en restaurang, jättegod mat faktiskt.

Sen drog vi till min lägenhet för C hade inte fått sin än. Så då var vi sju styckna i min lilla etta, men det är väl myyyysigt, hihi.

Mamma & K åkte hem vid fem tiden och jag blev med dom andra till hotellet där dom skulle sova.

Vi pratade väl mest, åkte hiss, och tog en promenad minus KG dåra. Haha, var nog den roligaste promenaden jag haft på länge. hehe. Men vi hittade tillslut och fick våra chips, haha.

Vid sju skjusade dom mig tillbaka så sov jag här ensam igen, hihi.


På söndagen, alltså igår så kom dom och hämtade mig vid halv elva, elva någongång. Så åkte vi till köpcentrumet vi var i lördags, hälla.

Så handlade vi väl och så.. för att vänta på att C skulle få sin lägenhet, men det dröjde så vi gick upp till min lägenhet igen och satt här en stund.

senare kom F & H och skulle hjälpa C med sägen och allt de där, men dom fick väl komma upp till mig oxå dåra, så vi var sju styckna igen.

Tror klockan blev sex när hon fick lägenmheten, sjuuuukt ju. Men tur att hon fick den iaf, så vid sju tiden åkte dom hem och va tomt det är nu! man van med jättemycket folk så är det bara jag & C kvar.


Har varit en rikitgt rolig helg och alla som hjälpt till är bäst. så himla bäst oxå.


Idag började jag på högskolan & det gick faktiskt ganska bra, svårt och säga efter första dagen, men det blir nog bra :)


Over and out

/S'




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lindqvist - 12 juni 2013 16:59

Sista jag skrev va då jag skulle åka till Stockholm och på lördagen gjorde jag inte ett dugg men på söndagen blev det iallafall 5 km jogging! :) På måndagen åkte vi hem och missade attacken men gick en promenad på 5,5 km istället. Alltid något li...

Av Sara Lindqvist - 31 maj 2013 21:05

Måndag: bodyattack med petra. tränade även mage, bröst och rygg 4 övningar var 3x 15 reps. Tisdag: spinning core med ylwa. tränade även rumpa på en maskin, 3x15 reps. även ben på 3 maskiner, 3x15 reps. Onsdag: body vive med maritha. tränade...

Av Sara Lindqvist - 29 maj 2013 20:02

25-27 Maj 2013. Sjuk hela helgen så kul så INTE! Trots förkylning och lite halsont ttesta ja bodyattacken med Petra och de gick helt okej. Kändes självklart att ja hade varit däckad i fyra dagar och tar ett tag och komma tillbaka men gjorde d...

Av Sara Lindqvist - 24 maj 2013 13:10

22 Maj - 24 Maj 2013. Onsdag - body vive. Igår och idag ligger jag däckad! Hatar och vara sjuk. Och att stryka mig från bodyattacken känns så himla jobbigt!!! Men orkar inte röra mig ens :( och vilar ja ordentligt nu kanske ja orkar attac...

Av Sara Lindqvist - 22 maj 2013 17:36

19-21 Maj 2013. I söndags körde jag lite egen lugn träning inte så bra, missnöjd. Men ändå bättre än soffhäng hela kvällen. I måndags blev det iaf body attack. Glad tjej var ja att de skulle va Petra men icke då. Men gick bra med Anna också. ...

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards