Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

> humörsvägningar

Av Sara Lindqvist - 26 januari 2010 16:55

det här kommer verkligen inte bli ett positivt inlägg. men som sagt, eller kanske inte ens nämnt det i denna blogg, men det är min blogg så jag antar att jag får skriva vad jag vill och tycket, eftersom det är frivilligt att läsa. man trycker ju på sidan om man verkligen vill läsa så, skyll dig själv!


ibland funderar jag verkligen om västerås var bra för mig. jag älskar ha eget place faktiskt, för jag är nitton år och jag anser att man inte kan bo hos föräldrarna/föräldern hela livet ut. (har inget emot dom som gör det, absolut inte! men jag vill inte allt för länge)

så det är great men allt annat, jag vet inte ens om jag kommer klara skolan för jag känner mig så himla svårt. fail.

men jag ska göra mitt bästa, det ska jag verkligen sen vad det ger för resultat det får vi ju se i juni det.


jag tror inte jag ska avslöja nått mer ens, för det kommer komma vidare så.. alltså..mm.. typ sååååå. orkar inte. kan inte. fail. fail. fail.


jag önskar jag kunde vara glad. jag vill vara glad. men jag kan inte.

det är så himla mycket. för mycket.


_______


All this time I was wasting hoping you would come around
I've been giving out chances every time
And all you do is let me down
And it's taken me this long baby but I figured you out
And you're thinking we'll be fine again but not this time around

You don't have to call anymore
I won't pick up the phone
This is the last straw
Don't wanna hurt anymore
And you can tell me that you're sorry
But I don't believe you baby
Like I did before
You're not sorry

Looking so innocent
I might believe you if I didn't know
Could've loved you all my life
If you hadn't left me waiting in the cold
And you got your share of secrets
And I'm tired of being last to know
And now you're asking me to listen cause it's worked each time before

You used to shine so bright but I watched all of it fade



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lindqvist - 12 juni 2013 16:59

Sista jag skrev va då jag skulle åka till Stockholm och på lördagen gjorde jag inte ett dugg men på söndagen blev det iallafall 5 km jogging! :) På måndagen åkte vi hem och missade attacken men gick en promenad på 5,5 km istället. Alltid något li...

Av Sara Lindqvist - 31 maj 2013 21:05

Måndag: bodyattack med petra. tränade även mage, bröst och rygg 4 övningar var 3x 15 reps. Tisdag: spinning core med ylwa. tränade även rumpa på en maskin, 3x15 reps. även ben på 3 maskiner, 3x15 reps. Onsdag: body vive med maritha. tränade...

Av Sara Lindqvist - 29 maj 2013 20:02

25-27 Maj 2013. Sjuk hela helgen så kul så INTE! Trots förkylning och lite halsont ttesta ja bodyattacken med Petra och de gick helt okej. Kändes självklart att ja hade varit däckad i fyra dagar och tar ett tag och komma tillbaka men gjorde d...

Av Sara Lindqvist - 24 maj 2013 13:10

22 Maj - 24 Maj 2013. Onsdag - body vive. Igår och idag ligger jag däckad! Hatar och vara sjuk. Och att stryka mig från bodyattacken känns så himla jobbigt!!! Men orkar inte röra mig ens :( och vilar ja ordentligt nu kanske ja orkar attac...

Av Sara Lindqvist - 22 maj 2013 17:36

19-21 Maj 2013. I söndags körde jag lite egen lugn träning inte så bra, missnöjd. Men ändå bättre än soffhäng hela kvällen. I måndags blev det iaf body attack. Glad tjej var ja att de skulle va Petra men icke då. Men gick bra med Anna också. ...

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards