Alla inlägg under februari 2010

Av Sara Lindqvist - 20 februari 2010 12:27

har varit sugen ett tag nu så igår testade jag coca-cola vanilla och jag gillade den! trodde jag inte skulle göra det faktiskt men det gjorde jag, så därför tänker jag hissa den! fanns en till typ cherry? eller jag ver inte, lila burk ialla fall och av folk har jag hört att den är vidrig, men i dont know.


det får iaf 4 av 5 toasters!


  



nu ska jag ta mig en jogging tur i det 'fina' vädert.

Av Sara Lindqvist - 19 februari 2010 18:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Lindqvist - 12 februari 2010 22:43

men just nu känns det som jag har absolut ingenting. allt är borta och det är mitt fel. allt jag vill är att vara lycklig, men det är alltid något som händer, alltid någon som lyckas trycka ner mig och jag låter det hända varje gång, stunder som dom här är det värt att ge upp.


jag orkar inte.

Av Sara Lindqvist - 11 februari 2010 22:06

vilen stjärna, så sjukt klockren är han, jensen ackles!


dags för första hiss/diss- inlägget blir det.  och självklart ska jag hissa snyggingen!


dom som verkligen känner mig vet att jag tycker jensen är den snyggaste kille som finns och att jag ska gifta mig med honom en dag och att även om ja har pojkvän i framtiden alltid kommer tycka jensen är snyggare, mmh! nu vet fler det men annars var det nog bara m som visste det. hi-hi.


det måste vara världens bästa serie, det är nog min favorit tror jag. förut var det the o.c men det slutade ju så.. oth kommer faktiskt på andra plats.

men ojoj, dean. helt klart så himla klockren så det finns inte. alltid nått roligt som kommer från den munnen, i varje program. (supernatural)


så idag har jag sett halva säsong 1, det slutade funka just nu så ja orkade inte krångla, fortsätter imorgon tänker jag.


men he's the man, jensen ackles!  


  

tror knappast det går att bli snyggare!

Av Sara Lindqvist - 10 februari 2010 21:14

ja uscha va trött man ska vara jämt, uschusch.


vid halv tolv kom c och åt lite mat och efter det blev jag med henne till bussen som gick halv ett.. jag promenerade en sväng, inte för att ja gick vilse eller nått meeeeen... haha! men jag joggade lite grann oxå, sen gick jag igen och joggade osv. det var rätt skönt faktiskt.


vid två tiden promenerade jag till skiljebo för att hämta min mobil som mami hade skickat! :* plus att de låg ett gulligt kuvuert där.. awh, hon är bäst. min mamma.


halv fyra så satt ja på bussen påväg in till centralen för att umgås med c innan hon åkte. tror vi bytte bänk typ tre gånger, hi-hi.

sen tio i sex skiljdes vi väl åt och jag gjorde en god gärning. kändes bra!


imorgon ska jag nog dra till skolan en sväng och fixa lite saker, kanske stannar där och läser lite.. mabye.

ska även tvätta på morgonen, är lika bra. höhö.


nej, nu är ja trött så ja tror ja måste sova snart. känns grymt skönt att ha mobil igen iaf.

Av Sara Lindqvist - 10 februari 2010 10:38

... att jag förlorat femman och trean! inte så lite heller, ganska mycket ju.


men men, det är väl som vanligt att allt ska krångla, ingen idé att få upp hoppet någon gång ens, nepp.


men jag vill se vbå som är nu!! åh.

idag händer det inte så värst mycket skulle jag tro. c kommer upp på mat om en timme sen drar hon till skolan och jag ska ta mig en promenad oh rensa tankarna.

sen vid fyra åker jag till centralen med hennes grejer, för hon drar till värmland ikväll.


have a nice day!

Av Sara Lindqvist - 9 februari 2010 19:39

 

everybody's got something they had to leave behind
one regret from yesterday that just seems to grow with time

 

det är när jag kommer in i mina djupaste tankar som jag inser vad som är viktigt, vad som betyder nått för mig, vad jag vill med mitt liv.

idag hände det, ungefär vid halv två tiden när jag satt på bussen påväg in till västerås, jag läste en bok men jag kom av mig när jag började tänka på lite saker, en äldre kvinna satte sig brevid men gick av redan efter två stationer, skönt tänkte jag för jag ville tänka mig om jag satt ensam och bara tänkte.. mina tankar ville ha stor plats och hon tog upp dom.. jag kan inte säga att jag förstår det själv så vid pilgatan började jag läsa igen, efter jag ruskat på huvudet såklart, jag tänkte att tankarna skulle få ligga och vila en stund, ialla fall efter skolan..


there's no use looking back or wondering
(or wondering)
how it could be now or might have been
(or might have been)
all this I know but still I can't find ways to let you go


i skolan, just där, på föreläsningen så hade tankarna vaknat upp, bara helt plötsligt så var dom igång igen.. föreläsaren började prata om förälskelse och då började jag tänka på en person, jag vet att det är rätt för det är nått speciellt och jag ångrar så himla mycket.. öven om föreläsaren pratade om något annat kunde jag inte lyssna, hur mycket jag än försökte, det gick inte för jag var där igen, dom djupaste tanakrna och helt ärligt var det där jag ville vara.


and I know no matter where life takes me to
a part of me will always be with you

 

jag sitter just där och bara vill gå därifrån och ringa denna person och berätta allt, hela min historia.. min resa, den resan jag har upplevt för vad jag insåg idag.. det är nästan ett år, det är ett år.. jag kan inte förklara det, men det är nu eller aldrig, jag har inget att förlora, för du är allt jag vill ha.


always and forever.




Av Sara Lindqvist - 8 februari 2010 23:20

ja men ibland blir man överraskad av hur coolt tekniken funkar.


för det första visste jag inte att jag hade microfon inbyggd i webbkameran, eller ja hur ja ska förklara det. anyways så skulle M testa en grej om hennes mic som hon har som headset funkade på min dator och då gjorde jag nått ljud så de funkade liksom.. sen testade vi på msn och det funkade! så vi pratade nästan en timme där :] (finns de inte telefon så) wihoo. betydde otroligt mycket, saknar henne så himla mycket.

Tycker de va grymt coolt också. hon sitter i munkfors och jag i västerås liksom, ja men jag är töntig men det är coolt, okej! hi-hi.

sen såg hon ju mig i webb och hon hade ju ingen men ja lyckades roa henne ändå tror ja nog. hi-hi (igen).


för det andra så hitta ja min 'zzz' knapp på fjärrkontrollen så tven stängs av efter en viss tid, det är likte cool det oxå! mmh.


som sagt, ibland så.. ibland blir man överraskad och teknikens värld är lite bra ibland :')

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards