Direktlänk till inlägg 25 april 2010

> åka tåg är såååå min grej

Av Sara Lindqvist - 25 april 2010 20:03

har suttit på 6 tåg på ett dygn och inte åkt fel eller nått, hehe, stolt.


vid halv ett tog jag tåget till sala och bytte bara snabbt vidare mot uppsala där det var lite för stort för mig och jag blev snabbt förvirrad, haha. men hittade rätt tillslut så satte mig på tåget mot gävle MEN det var ingen biljett kontroll så jag satt och små surade lite för mig själv ett tag faktiskt, haha.


i gävle så mötte lovisa & tobias upp mig och happymoment och träffa henne igen! wiiho. tobias var jättetrevlig. vi gick lite på stan och där va de en kille som trodde han va duktig på fotboll (OKEJDÅ HAN VA JÄTTEDUKTIG). sen mötte vi upp hennes mamma och hennes gudmor på h&m och det var trevligt och träffa hennes mamma igen oxå, hihi. 

efter det så fikade vi (me likey very much) sjukt gott var det oxå, jisses.

vid halv sju tiden så var vi hemma hos henne och där träffa ja rolf, han har jag också träffat innan.

vid halv åtta typ åt vi mat, mumsilibaba va gott det var alltså. trevligt var det.

iväg till en kiosk en sväng innan körslaget, som vi kollade på sen.

efter det va slut så såg vi på film, då hade förövrigt emelie & amanda kommit. lovisas komisar. emelie var riktigt trevlig tycker jag, sen skulle hon komma till värmland kanske, haha. ja, ovanligt att folk klagar på dialekten. haha, nej dom tycker den va rolig, hihihi.


vid tolv typ så åkte dom hem och vi kollade på en till film och efter den råkade jag somna, hihi. med kläder, linser och allt så snabbts göra mig klar så somna ja igen sen typ vid tre, hi.


idag sov vi typ haöva dan vilket va sjukt skönt måste jag säga. seg dag men det är det alltid när man ska åka hemåt, haha!

men vid tre kom mitt tåg och jag fick problem men det löste sig tillslut ialla fall.

sen bytet i uppsala va jobbigt oxå men jag löste det fint också, hihiihihih.

samma i sala, höll på och missa det men det gick bra! sen i västerås så står min 12a där <3 bara väntar på mig liksom, aaawwww. (HAHA)


anywaaaays, lovisa är så himla söt och jag älskar henne så mycket, sjukt underbar och kan inte fatta att det gått 4 år. så nu har vi gjort upp att det inte ska gå lika länge igen! :) trevlig helg har det varit, sluppit och sitta själv ialla fall!!! :)  och skönt att slippa tänka på allt det jobbiga :*


OCH ni som läser min blogg (om det är någon) gå med i min nyskapta grupp på facebook vaaaa! :* :* pusspuss

 http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=111578738882053&ref=mf

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lindqvist - 12 juni 2013 16:59

Sista jag skrev va då jag skulle åka till Stockholm och på lördagen gjorde jag inte ett dugg men på söndagen blev det iallafall 5 km jogging! :) På måndagen åkte vi hem och missade attacken men gick en promenad på 5,5 km istället. Alltid något li...

Av Sara Lindqvist - 31 maj 2013 21:05

Måndag: bodyattack med petra. tränade även mage, bröst och rygg 4 övningar var 3x 15 reps. Tisdag: spinning core med ylwa. tränade även rumpa på en maskin, 3x15 reps. även ben på 3 maskiner, 3x15 reps. Onsdag: body vive med maritha. tränade...

Av Sara Lindqvist - 29 maj 2013 20:02

25-27 Maj 2013. Sjuk hela helgen så kul så INTE! Trots förkylning och lite halsont ttesta ja bodyattacken med Petra och de gick helt okej. Kändes självklart att ja hade varit däckad i fyra dagar och tar ett tag och komma tillbaka men gjorde d...

Av Sara Lindqvist - 24 maj 2013 13:10

22 Maj - 24 Maj 2013. Onsdag - body vive. Igår och idag ligger jag däckad! Hatar och vara sjuk. Och att stryka mig från bodyattacken känns så himla jobbigt!!! Men orkar inte röra mig ens :( och vilar ja ordentligt nu kanske ja orkar attac...

Av Sara Lindqvist - 22 maj 2013 17:36

19-21 Maj 2013. I söndags körde jag lite egen lugn träning inte så bra, missnöjd. Men ändå bättre än soffhäng hela kvällen. I måndags blev det iaf body attack. Glad tjej var ja att de skulle va Petra men icke då. Men gick bra med Anna också. ...

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards