Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Sara Lindqvist - 4 juli 2010 00:17

Jobbet i köket gick helt okej, väldigt effektivt och bra, smidigare än vanligt och jag var lite småstolt ett tag..

Eftersom jag sov hos pappa tänkte jag att jag kunde vara där under min rast men jag kom på att min skåp nyckel som jag var tvungen att ha under kvällen.

Så fort så började jag gå/springa till munkerud och jag kände hur min höft började verka mer och mer, tårarna var inte långt ifrån och jag försökte verkligen inte vingla allt för mycket så inte folk trodde ja vva full eller nått, men ostabillt gick jag och när jag kom in för dörren föll jag ner på golvet och låg där några minuter.. föröskte ta mig upp men det gick inte så lätt, men efter ett tag så och samla krafter och börja jobba sen...


Jobbet under kvällen gick bra.

När jag cyklade hem så hade jag en påse på styret och en cola flaska i väskan och när jag kommer hem har de LÄCK, så kläder och plånbok.. JA! Usch vilken dag, jag öär glad att den är slut. GOD NATT.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards