Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Sara Lindqvist - 13 juli 2010 21:34

Det går bra än men lite fusk men men!


Dagens kost:

Mörkbröd och vatten till frukost.

Pastasallad med cassler till lunch.

Mörktbröd och ett glas mjölk till mellanmål (totalt fail skulle tagit pulvret meeen)

Sallad med lite cassler till kvällsmat.


Har dock inte gått mer än 2 km idag men vädret har varit sådär :(

Jobbigt har det varit, fick nästan en extra mamma på jobbet idag.

Tur att de finns härligt folk som kan pigga upp en!


Somnade fem till sju idag och det var otroligt skönt.

Sen logga jag in på studera och fick reda på att jag är reserv 134 på hälsocoach-programet i skövde, vilket jag verkligen ville läsa :( men det känns väldigt kört så det är bittert :(

Kom in på en kurs på 30 hp och det var i stockholm! Men jag vet inte, eftersom jag ansökt om lägenhet i munkfors så... hm!


Nej, nu ska jag sova igen, hehe.

Jag  jobbar, äter och sover... tragiskt! 

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards