Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Sara Lindqvist - 11 juli 2010 20:01


VM-låten är så himla bra tycker jag! Även om VM är över imorgon så kommer jag lyssna på denna många gånger mer i sommar och sakna VM lite.

Det suger att det är så himla sällan, fyra år liksom, wtf? -.- det har varit skönt att det varit iår. Men vad ska man kolla på nu? dötrist att det är över, uschochfyochblä, seprationsångest? JA! Haha :)


Holland eller Spanien då? HOLLAND SÅKLART.

Är det något lag i detta VM jag inte klarat av så är det spanien (italien också iofs) men jag känner på mig att dom kommer vinna, men hoppas inte! Och visst bläckfisken har haft rätt hittils och tippar spaninen men neee, någon gång ska bläckfisken ha fel, mmh. GO GO HOLLAND!


Tyskland tog VM-bronset med nöd och näppe måste jag säga. Uruguayvar riktigt bra igår och jag tyckte faktiskt synd om han den där som jag inte kan namnet på när han fick en sista chans på ett mål men skjuter ribban... usch va hemskt det måste varit och ja hejade faktiskt på dom, gillar inte tyskland så värst mycket heller. Så njaaaaa..


Jag är besviken på portugal och även brazilien. Dom tog sig inte alls långt och det suger. Hade velat sett ialla fall ett av dom lagen i finalen, men men!


Kommer inte sakna dom därr förbaskade tutorna, ska bli skönt att slippa höra det! :)


Inte länge kvar, spännande värre! ;)

Avslutar med denna låt som är braaao den med :D


Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards