Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Sara Lindqvist - 15 juli 2010 19:43

Kan säga att jag har fett misslyckats idag men jag visste att jag inte skulle klara det, för jag klarar ingenting.


Dagens kost:

Vatten till frukost tyyyp.

Vattenmelon till förmiddagsfika.

Kycklingsallad till lunch.

Smörgås till eftermiddags 'kaffe'


mmh, åt även lite glass för va jättesugen och har inte gjort iordning nå pulver.

så himla faaaaaail. men jag skiter i det istället, ialla fall idag för momor ringde och hörde om vi inte skulle äta nått ikväll och visst, så man kan liksom inte planer nått, jag kör väl på mitt så får de gå som det går!


Har inte rört mig mer än när jag va på jobbet för jag var en dränkt katt när jag kom hem, spöregn jätttttelänge, uppehåll nu meeeen ska snart åka till karlstad!


Lyssna på en låt som får mig att tänka, tusen gånger om men jag kommer inte fram till någon..


you keep letting me down

but i not given you up.

so i hope that u still remember


(nu suger min engelska men jag fattar ialla fall, haha)


Jag vill så gärna gå vidare men vet inte om jag kan.

Ganska trött på allt, jag vill bara le igen.


Jag saknar allt.

Precis allt.


VAD ÄR EGENTLIGEN LIVET UTAN PROBLEM <3



hm.


Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards