Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Sara Lindqvist - 18 juli 2010 20:15

Är det något jag ser framemot på sommaren, varje år så är det frykdalsdansen i sunne. Förra året var perfekt! Bara helt otroligt underbart från onsdag till söndag! Året innan där var jag bara där på helgen men det var minst lika kul!


Iår så tänker jag inte sätta min fot i sunnes kommun mellan den 28-31 juli.

Det gör ont i hjärtat för jag hade verkligen velat gå på Brolle, över mycket annat i mitt liv så hade jag velat det men det går helt enkelt inte.

Hade även vart kul och se Timo och även röja på Rosenström! Men nejnejnej, jag ska jobba faktiskt. Även om jag jobbar senare på lördag och söndag så tänker jag inte åka dit, så är det bara.

Minnen som kommer sitta kvar. Det kommer dom göra, kommer bara inte få göra nya minnen iår, trist men sant!


Blev ialla fall glad av smset 'jag saknar faktiskt dig'

Jag saknar Maria med, vi umgick så sjukt mycket i juni, varje dag typ och nu har jag inte sett henne sen förra lördagen, alltså 8 dagar sen, inte okej!

Men den 30e, då så :D hihi.




saknar så nått otroligt!  

Av Sara Lindqvist - 18 juli 2010 00:12

Meningen är bara så uttjatat nu och jag tror inte folk ens vet vad mitt eget bästa är, för jag vet inte det själv ens.


'Men du är värd det bästa'


Jaha, men varför händer det bästa aldrig mig då?

Det är en fråga jag skulle vilja ha svar på!

Jobb utökad till en dag till men har en ledig dag. Näst nästa vecka och då ska jag sova ut och bara vara!


Nej, detta går inte längre, jag måste ta tag i allt! så är det bara.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards