Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Sara Lindqvist - 8 juli 2010 19:48

Imåndags vid lunchtid åkte jag till hagfors för att vänta på Catrin och vid ett kom hon så åkte vi hem till henne, hände inte så mycket mer än att jag fick mat (hade nästan glömt hur generösa dom är så borde åka dit oftare, he he he) som va så gott så gott.

Va gjorde vi sen då? Det minns jag faktiskt inte, haha. Minns ialla fall att vi åkte vid halv sex till hagfors för C skulle skjuta älg, kanske inte var det roligaste jag har varit med på meeen ibland får man offra mig, jag visste om det och det gjorde absolut ingenting!

Vi åt inte mat innan nio tror jag och sen kollade vi på film, yrrol tror jag den heter och det är riktigt rolig :] sängdags sen och massa prat.


I tisdags så gick vi upp efter nio och åt lite frukost och drog oss mest, inte mycket vi gjorde, skönt nog.

Vid ett åkte vi in till hagfors, så skulle vi käka glass men C skulle ha arbetskläder som fanns att köpa i munkfors så fick med mig hela familjen dit, minus bröderna dåra meeen. Det var längesen jag skrattade så mycket men jisses va roligt vi fyra hade. Topping på en våffla är inte bra alltså. Men att åka till bensinmacken att skölja av händerna är charmigt, hahha! ojoj, så kuuul!

vid halv fem skiljdes vi åt. Trevliga dagar med Catrin.


I onsdags alltså igår så fick jag jobba redan sju på morgonen till klockan tolv, var helt okej, dock varmt men okej!

Tiden bara rann iväg och hoppsan hejsan halv fem och Sanna & Maria kom och hämtade mig så åkte vi till karlstad på bion, eclipse.

Den var riktigt bra, blev lite besviken först men nu när jag har tänkt efter så var den faktiskt jättebra :]

Tycker det var en riktigt trevlig kväll med två underbara vänner! Jag vet inte vad det var, men det var bara så himla kul. Måste göras om ju.


Idag blev jag väckt av pappa redan nio, eller sju började han men lyckades somna om.

Vid tio var vi (pappa och jag) vid visten, min farbrors sommarställe, det var fult väder men det var så himla skönt att sitta vid vattnet och höra vågorna och ja, bara lugn och ro helt enkelt.

Klockan ett åkte vi tillbaka och blev bjuden på majas-mat, det är så himla gott! Går inte att beskriva. Gott äre ialla fall.

Sen kollade vi på en film,  båda va ganska slöa så det var skönt.

Klockan fem, hemåt och göra ingenting.


Imorgon blir det nog visten igen, för det skulle nog bli fint väder.

Denna veckan har varit riktigt bra än sålänge tycker jag.


Humör: GLAD.

puss.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards