Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Sara Lindqvist - 21 juli 2010 13:03

Alla är vi olika. Vi kan vara dryga, opålitliga, egoistiska, snälla, roliga, ärliga och så vidare. Men gillar den man gillar och även om det inte är rätt så kan det vara värt att kämpa ibland, inte alltid, man känner nog det inerst inne. Men det är faktiskt inte över förns det är över.


Jag sitter och småler lite åt min tankar, för jag tycker ändå jag kommit långt.

Trots allt, jag lever och jag vet att det finns hundra tusen personer som har det värre än mig så jag sitter och ler att jag faktiskt har det väldigt bra ibland. Inte alltid med oftast. Mycket är tack vare min mamma, det måste jag säga, jag visar inte min tacksamhet varje dag men inombords är jag tacksam varje dag.


____


Några timmar kvar till jobbet, skumt och sitta här och ha haft sovmorgon. Men det måste vara nått fel på mig. Hade tänkt sova ut så vaknar jag klarvaken klockan åtta? wtf?! haha, irriterande var det, men lyckades somna om till tio iaf :)


Slutar nio och då ska jag bara hem och lägga mig på en gång tror jag, he he.

Jobba 4 timmar extra imorgon, kommer bli tufft men blir nog bra för på kvällen drar nog jag & humle på rix fm i karlstad. Ska rädda henne lite nämligen, det kan hända nått illa annars. hihi.


Fredag till söndag flyttar jag nog in i en lägenhet (pappas) all by myself!

Men nu: Promenad > dusch > göra mig iordning > jobb > sova!


:D


Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards