Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Sara Lindqvist - 25 juli 2010 20:24

Hoppsan hejsan! 100 blogg-inlägg minsann, va oerhört bra gjort av mig!

När jag startade den kommer jag inte ihåg men innan västerås var det så kanske december 09? Typ ialla fall, vi kan säga det ialla fall just nu, tills jag vet. he he.


Kan inte fatta att jag bara har 8 timmars jobb kvar! Tills jag får EN ledig dag alltså. Ska bli oerhört skönt klockan nio imorgon.

7.30-10-.30

16.00-21.00

Roligt pass det 8) ehm.


Jag har världens bästa och finaste syster också. Skule inte klara mig utan henne. Nej, verkligen inte. LIVET LEKER JUST NU.


(Ännu mer om telefonsamtalet går bra imorgon, mmmmmmh)


Saknar mammi lite. Men jag trivs och vara själv. Utan mamma alltså, inte själv så men... äsccch, svårt att förklara men vissa som känner min hjärna bra tror jag fattar! ;)


Skulle skriva nått mer?

JO! När Sara (alltså jag), Agneta, Lena, Caroline och Mathilda jobbar på en söndag är de lika bra begär ledig för herregud ;D haha, men de va lite kul också, humor när den är som bäst - Borta! :D haha.


Nej, nu ska jag vänta på pappa som aldrig kommer hem men jag måste ju berätta att jag typ har förstört hans tve. Nej, men de är ingen bild och jag vet inte vad som hänt. BLÖ.


UPDATE:

2010-01-04 16:32

(Då skrevs det första inlägget, januari detta år alltså. Så lite mer än ett halvår är bloggöhn då.)

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards