Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Sara Lindqvist - 10 juli 2010 16:11

Jag tar semester från folk och koncenterar mig till hundra procent på jobbet.

Jag kommer inte orka något annat.. kan egentligen dra till forshaga ikväll och ha kul men jag tror jag ska ligga hemma i sängen och kolla på film och tycka synd om mig själv.

Eller nu är det bara 15 föresten, men halva dagen idag oxå tyyyyyp. Nej, det blir väl nått men jag vet inte. Jag vill inte ens jobba och jag blir så lett på mina tankar för jag är så sjukt tacksam över att jag har ettt jobb men jag har ingen energi :( den är slut och jag jag bara orkar inte... blö.


anywaaaaaays, igår så åkte jag, pappa & Maria till visten och jag & Maria solade lite och jag doppade mig! första gången för iår, ganska sent men men, nu är det gjort :) sen solade vi mycket och vid två till halv fem åkte vi tre ut med båten och fiskade, fick 14 styckna medans dom andra fick 4 varsinna, loooosers ;) ha!

Det var en mysig dag måste jag säga och vädret var jättefint.


På kvällen åkte jag och Maria ner till ransäter med cykeln och det var lite äventyr det. Vi åkte mest för min skull men det blev totalt flopp och jag blir så trött. Fram och tillbaka och off eller on... jag slår på OFF när som helst för ja pallar inte, weeeeirdhead.

Vi såg ialla fall fillip och fredik som var där och spelade in nått :] fillip sprang föbi oss, typ en cm ifrån, COOOOOLT värre. mmmh <3 he he he.

Lite roligt folk träfffa vi också, haha. Okej kväll men hjärtat gör lite ont.

Vi cyklade först hem till mig för att snabbt hämta lite grejer sen blev jag med M hem för jag orkade inte vara själv pga va kvällen. mm.


Idag vaknade vi av att plutten, Alexander stod i dörren supersöt och fundersam ut, hihi.

Medans dom fick leka så fick jag åka till jobbet.


Det var allt. hej.


Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards