Direktlänk till inlägg 12 juli 2010

> DD - vi börjar om!

Av Sara Lindqvist - 12 juli 2010 21:18

Riktigt surt att spanien vann igår! men men... som jennifer sa; det finns viktigare saker häår i livet.

Det är sant och jag surade väl igår så det räckte. Kom till och med tårar när dom gjorde målet, så jobbigt va det, usch.

Men nu är det slut, jobbigt såklart men nu kanske man inte blir lika besatt och se på tven hela tiden, eller joo... he he he.


Ialla fall, går på pulver igen och vi får väl se hur det går denna gång, men ska göra slut på det, det är bara därför.


Dagaens kost har varit:

ett äpple och en mandarin till frukost (vet totalt osmart.)

en mandarin och pulvermixen till lunch (vet totalt osmart... igen)

en banan till mellanmål

ett äpple, ett hårtbröd och en smörgås plus lite sallad till kvällsmat.


Har även varit på en promenad på en halvtimme och cyklat 8 km sammanlagt.

Så lite ialla fall.


Jobbade nio till tre och när jag kom hem vilade jag benen lite innan jag städade för fullt, häntade tvätten som hängde ute, vek tvätten och satt på en tvätt. Och plockade väven ur diskmaskinen, hihi.

Måste hålla mig sysselsatt. Så de har gått bra idag :)


Imorgon ska jag med mormor klockan åtta, till karlstad och släppa av Kenneth och mamma för dom ska till stockholm.. sen tillbaka och börja jobbat klockan tio till fyra ocg sen är jag sjääälv tills torsdag :( tack och lov att jag jobbar!

Men ska inte tjata på någon nu, inte för att nån kommer men ändå, hehe.


Nu ska jag se lite på tve sen sooooova.

pusssss!


(btw, jag skiter i hur det blir med allt för jag orkar seriöst inte bry mig. gäller till och med vänskapen mer än kärleken just nuuuu. piss off!) ¨


pusss daaa :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lindqvist - 12 juni 2013 16:59

Sista jag skrev va då jag skulle åka till Stockholm och på lördagen gjorde jag inte ett dugg men på söndagen blev det iallafall 5 km jogging! :) På måndagen åkte vi hem och missade attacken men gick en promenad på 5,5 km istället. Alltid något li...

Av Sara Lindqvist - 31 maj 2013 21:05

Måndag: bodyattack med petra. tränade även mage, bröst och rygg 4 övningar var 3x 15 reps. Tisdag: spinning core med ylwa. tränade även rumpa på en maskin, 3x15 reps. även ben på 3 maskiner, 3x15 reps. Onsdag: body vive med maritha. tränade...

Av Sara Lindqvist - 29 maj 2013 20:02

25-27 Maj 2013. Sjuk hela helgen så kul så INTE! Trots förkylning och lite halsont ttesta ja bodyattacken med Petra och de gick helt okej. Kändes självklart att ja hade varit däckad i fyra dagar och tar ett tag och komma tillbaka men gjorde d...

Av Sara Lindqvist - 24 maj 2013 13:10

22 Maj - 24 Maj 2013. Onsdag - body vive. Igår och idag ligger jag däckad! Hatar och vara sjuk. Och att stryka mig från bodyattacken känns så himla jobbigt!!! Men orkar inte röra mig ens :( och vilar ja ordentligt nu kanske ja orkar attac...

Av Sara Lindqvist - 22 maj 2013 17:36

19-21 Maj 2013. I söndags körde jag lite egen lugn träning inte så bra, missnöjd. Men ändå bättre än soffhäng hela kvällen. I måndags blev det iaf body attack. Glad tjej var ja att de skulle va Petra men icke då. Men gick bra med Anna också. ...

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards